onsdag 14. desember 2016

Ikea stellematte

Det myke skumfyllet og de hevede kantene gjør dyrebare øyeblikk ved stellebordet behagelige og trygge. Laget av ufarlig plast. Mykt til babyen din med fire oppblåsbare sider slik at dyrebare øyeblikk ved stellebordet er behagelige og trygge. Vi har også nyttig.


Stellematte 53x80xcm.

Godt å vite og bra for miljøet. Det første bleieskiftet kan føles som en utfordring, men med et mykt stelleunderlag blir stelletiden både trygg og komfortabel for deg og den nyfødte babyen din. Trekk til stellematte 74xcm.


Som ny, brukt kun i en måned. Vadra stellematte fra ikea (48xcm) og stk trekk som passer til. Fin stellematte. Linda Verifisert kunde. Den er myk og komfortabel, med forhøyede kanter.

Den er enkel i bruk, vanntett og lett å tørke av. Det har funket veldig bra på badet og de fleste stellematter passer på toppen. Den er stabil og i tre (tror jeg), så den føles robust ut.


Masse god plass på toppen til stellematte og annet utstyr. Det gir plass til babyens klær i kommoden. Nå klarte jeg å få bittelitt luft inn i den!


Men fryktelig tungt å blåse, og vanskelig å få plassert både munn og fingre på samme. Skulle vært mulig å få i andre farger, f. Jeg malte, det ble greit det, men hadde vært supert å kunne kjøpe. Jjeg er kjempe fornøyd med det, men ingen stellematter jeg har kikket på passer :S Måtte hatt en.


Ikea kommodene i. Prøver å finne noe som passer, men de fleste er forkorte. Noen som har dette stellebordet ? Skal til ikea idag og tenker å handle det jeg kan der av babyting.


Nydelig stellematte i høy kvalitet og lekkert design fra Babysteps. Har termin om 3uker.

Myk og god stellepute som passer de fleste stellebord. Jeg ønsket to ulike stoff på. Stokke flexi bath.


Hempa til å lukke badekaret er ødelagt, men det går an å bruke ei hårklemme e. Skal avgårde og kjøpe gulliver stellebord fra ikea i morra. Vet det er meningen man skal kjøpe ikea sin stellepute gullunge, som er. Den enkle varianten er å legge stellematta rett på vaskemaskinen. Eg sydde det som eit vanleg putetrekk med konvoluttåpning i vanleg.


Så anbefaler å dra der å se, eller sjekke ut på nettet. Ellers har jeg akkuratt kjøpt stellematte fra merket. Perfekt for oss ihvertfall :) Passe. More information.


Hvis det ikke lenger er behov for stellematte, kan den fjernes og man kan fortsett å bruke kommoden. IKEA KRAMA Vaskeklut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.