onsdag 29. mars 2017

Iittala origo beige

Lagret fra mobel-design. Betongbord Steel, sort. Sofabord i betong, egner. Mer informasjon. Det meste i et hus kan du lage av betong. Til og med et bord som er som skapt til servering.

Sett frem kakene eller vinen. Stikkord: betongbord. Men like bra passer dette bordet i din stue i retro eller minimalistisk stil. Stue nySettbord Ikea: Stockholm groene kasten and ikea on.


Minimalistisk og moderne sofabord som passer perfekt i enhver stue. Her har vi samlet produkter som gir deg den ultimate sommerstemningen. La terrassen bli stuen din i sommer, og flytt ut.


Unike betongløsninger på ba kjøkken, i stue og gang.

Et nytt sofabord kan gi et nytt uttrykk i stuen din. Før du besemmer deg for sofabord bør du tenke hvilken fasong og hvilke materialer som passer inn i din stue. Stuebord - pent og praktisk. Et bord i stuen setter preg på rommet, bidrar til å fremheve det øvrige møblementet og løfter helheten.


De fyller også en personlig. Registrer deg nå. Stanton salongbord stuebord betongbord fibersement bord bordene stue terrasse. Bordet er lavere.


Men hva velger du - et råflott sofabord eller halve stuen. Og hvordan skal du egentlig få. Jeg har funnet et spisestuebord som i bunn og grunn er veldig enkelt: ramme i galvanisert stål med betongtopp.


Dette må jeg kunne få til. Endelig fikk jeg laget det etterlengtede betongbordet som jeg har ønsket meg!


Husker ikke når eller hvor jeg så tipset først men jeg har lenge hatt lyst til å prøve. Et tøft betongbord fra Artwood som kan brukes både inne og ute. Fåes kun i denne størrelsen. Oppgrader bordet med kontaktplast fra Lindas dekor!


Så enkelt at hvem som helst kan få det til!

Se monteringsvideoene her. Hagemøbler sett med hvit stein og betongbord.


Superlekkert litet betongbord - perfekt som salongbord i en liten stue eller eller sidebord i en stor stue ! Parisian chic metalltre med messingtupper. TIL STUEN : Bruka design har en stor kolleksjon med ulike møbler med. Du har ingen produkter i handlekurven. Men jeg har ikke ligget på latsiden selv om det har vært stille på bloggen.


Akkurat nå er det prosjekt stuebord. Vårt sortiment av møbler er unikt for Norge.


Siden betongbord, benker og potter er tilnærmet vedlikeholdsfrie er utendørs møbler i betong et ypperlig valg til f. Tåler fint å stå ute hele året. Vi tar forbehold om at feil i priser, bilder og teknisk informasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.