tirsdag 10. oktober 2017

Gamle lampeskjermer

Gamle lampeskjermer

Bilde og 2: Større gamle lampeskjermer Pris kr 50- pr stk -Bilde 3: Blomstret lampeskjerm D: cm. Nydelige gamle lampeskjermer i glass. Selges separat eller samlet.


Alt etter hvilke forespørsler jeg får. De to små er like. Har du for eksempel en gammel stålampe med traktform øverst som. Lampeskjermer – til ny eller gammel lampe.


En ny lampeskjerm kan gjøre en gammel lampe som ny, eller gi en helt ny følelse i et rom. Hvorfor kjøpe en helt ny. Forny den gamle lampen.


Har du en gammel lampe hjemme som trenger en oppdatering? Bytt ut lampeskjermen med en mer moderne versjon, så får den. Se et stort utvalg lampeskjermer til bordlamper, taklamper, gulvlamper og vegglamper.


For mange bordlamper og gulvlamper er valg av lampeskjerm helt. Ta gjerne også med deg den gamle lampeskjermen. Her finner du et stort utvalg lampeskjermer ! Nytt trekk til gamle lampeskjermer.


Denne lørdagen skal jeg vise dere hvordan man kan gi gamle lamper nytt liv. Jeg er lært opp av min kjære.


Vet ikke om dette spørsmålet passer her, men jeg har flere gamle lampeskjermer som er gått av moten. Det blir jo nesten dyrere å kjøpe nye.


Lampen med sin skjellformede, buede lampeskjerm kaster et varmt, gyllent lys ut i. Matin bordlampen fra HAY kombinerer gamle design elementer med. Vi tar imot lamper til reperasjon på vårt lampeverksted!


Gamle lampeskjermer

Spesialdesignet lampeskjerm til gamle stålamper eller bordlamper med stativ med ring på toppen. Majorstuen Elektriske reparerer vi gamle og nye lamper. Retro lampeskjermer. Gamle lampeskjermer har gjerne er slags skjellet som ruster ved fukt og setter flekker på skjermen.


Nye typer lampeskjermer er ofte trukket med. En Le Klint- lampeskjerm er tidløs og passer både til gamle lamper og nye lamper. Her er ett lite lager jeg hadde liggende av gamle skjermer, noen har jeg brukt slik de er, men flere av dem var såpass rufsete at det var bare.


Mer snurrepipperier enn andre bruktbutikker og antikkbutikker. Gi en gammel lampe et nytt utseende med en ny lampeskjerm, eller kanskje du ønsker å bytte lampefot? Være kreativ, og mix og match skjerm og lampe akkurat.


Sim brukbart rom med min mor ene dagen og det stor det fire gamle slitte grusomme lampeskjermer og såg på meg. Kuppel til bordlampe. Bunnåpningen er cm. Ubrukt original.


Forrige1av 221Neste &gt. Se DIY for hvordan vi forvandlet en gammel lampeskjerm til trendy blomsterstand med tre enkle. Lag lampeskjerm selv – lage ideer fra hverdagens gjenstander.


Lag unike og fargerike vaser til vårens herlige buketter av gamle lampeskjermer. Lage lampeskjermer i henhold til den gamle rammen. Auli: Jeg liker å skape noe nytt av gammelt.


Gamle lampeskjermer

Lyslenka med gamle lampeskjermer. Av restegarn har jeg heklet små vesker med ullkulepynt. Søt lampeskjerm med ramme av metallbånd dekorert med frynsete fletter. Lysekrone fra kameraer.


Unik lysekrone laget av gamle. Du trenger: En gammel lampeskjerm med ramme som vist på bildet. God mandag :) Her er dagens bilder: Bruktikken. Elevene får i oppgave å designe en.


Taklampe i gråfarget stål, Madam lampefot Tilde i rustikk terracotta, Madam lampeskjerm Julia i sort med et elegant og grafisk preg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.