mandag 30. juli 2018

Hjemmelaget stige

Kan dere hjelpe oss? Se flere ideer om hjemmelaget, stige, dekorasjon. Kosteskaft,trepinner,maling. Hjemmelaget stige. Jeg tittet ikke på prisen, for en slik ville jeg lage selv. Den i butikken hadde brunbeisa avbarkede pinner, som alle. En søt hjemmelaget stige. Det er den første men sikkert ikke den siste vi lager. Et superenkelt, gratis, flott "møbel" som kan brukes til alt mulig. En hjemmelaget stige som hang i taket, med masse lys på.


Jeg falt så for den at på lørdag satt vi i gang med å lage akkurat samme selv, haha! Og etter at jeg fikk nesten tusen screenshots av denne lampen på snapchat, så tenkte jeg det kunne være gøy å vise dere en aldri så liten fremgangsmåte på. Vi var en tur på hytta i Treungen, Nissedal for en uke siden.


Da samlet Storebror og jeg drivved og gamle greiner langs. Mannen min var (som vanlig) en tur innom Biltema her om dagen og da kjøpte han med seg hamptau til meg. Dermed var det bare å sette i gang å surre. Stige, men ikke hjemmelaget.


Hjemmelaget stige

Nå har jeg i flere uker sagt til min kjære at han må sage ned et tre til meg så jeg kan lage to stiger. Han mener jeg heller kan gå å kjøpe en stige. Da slipper han å hugge et tre. Etter forrige helgs julemesse med dubedåre har det kommet et nytt innslag i kjøkkenet mitt.


Hjemmelaget stige

Denne flotte hjemmelagede. Gunn og Lena har laget. Snakk om kreativ. Hver metode vil kreve noen grunnleggende materialer o. Så hadde jeg en flott hjemmelaget stige som jeg pyntet opp med lyslenke og.


Hjemmelaget stige

Og riktig så fin ble den når jeg fikk dekorert den med noen små kunstverk som. Kart og flyfoto. Laget min egen interiørstige. Mer informasjon. Har lett rundt på. Susanne Munkebye. Hei, fant en flott hjemmelaget stige som funket bra. Hva du trenger: 3. Eller rettere sagt opp vår trinnvise video, ved å klikke her. Oppmerksomhet, du vil bli overrasket! La barna være kreative med ark og fargeblyanter, og når spillet er klart kan hele familien spille sammen.


Barna kommer garantert til å være stolte og glede seg til å vise frem brettspillet de selv har designet! Del dine aktiviteter med oss i sosiale medier! Velkommen til min blogg.


DIY: HJEMMELAGET UTELAMPE - Kristina Andersen. Vis mer informasjon om Badestige. Sorter etter Mest besøkte. Når du ser majones begynner å stige opp over stavmikserhodet, løfter du.


Finn denne og andre Pins på Tipsideer til hus og hjem av Ole Mandt. Når den første snøen kommer finner jeg som regel alltid frem en stige, men er litt kjedelig i lengden.


Gå på jakt i byen din etter streetrails og ta med venner en. Rapporter innlegg. Vanskelig å lage rails selv. Må til med sveising osv, men hvis du har tid så er det bare å kjøre på.


Han oppdaget en hjemmelaget stige som var blitt brukt til å klatre opp til barneværelset i annen etasje, men han fant ikke spor etter sønnen sin. Politiet ble tilkalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.