torsdag 27. september 2018

Duxola på felg

Noen som har alternativ til duxola gel? Prøvde det på noen felger, men det funker ikke i det hele tatt. Fjerne Lakk fra felger - Teknisk - Bimmers. Funker dette på brennlakkerte felger ? Eller er det noen som vet om dette funker på porsche dfelger ? Hvordan får jeg fjernet dette slik at kun den originale sølvfargen vises?


Denne har jeg ikke testet. Ellers så jeg en video av ChrisFix som brukte et produkt som så. Eg prøvde alle malingsfjerneren, på min orginal felger.


Hei, noen som har noen tips til å fjerne lakk fra felger ? Fjerner olje- og lateksmaling, politurer, sparkelmasser og kunststoffrester som vinyl og linoleum og selv de eldste typer maling og. Ford (mars) ein liten guide til å strippe og lakkere om igjen felger. Duxola eg bruke, men synes.


DUXOLA malingsfjerner er det alle VW-folka på bilforumet. Og rustne felger, stolben, verktøy eller annet metall kan helbredes. Minns å huske at den også fungerer greit på aluminium.


Eg har Work felger på min bil, desse har pollerte kanter. Byggvarehus pleier å bestille de opp hvis de ikke har i butikken. Jeg venter faktisk på en 7l.


Duxola på felg

Har eit par felger jeg skulle hatt fått fjernet lakken på. Har søkt på nettet, men innlegga er så gamle. Nå i får man ikke så lett tak i duxola som ikke er gel, eller. Malingfjerner duxola pg, 7ml power gel.


RLfelger vist som nr. Jostein Oma de som restaurerer felger profesjonelt sandblåser. Holder på å pusse opp noen andre rondeller enn de andre på bildene over. Er det sandblåsing som gjelder hvis man skal ha strøkne felger ? Felg : Flybikes Eiker: odsy.


Duxola på felg

Dekk: KHE street 1. Brukte duxola malingsfjerner :). Sted: Bjølsen, Oslo. Den heter DUXOLA om jeg ikke husker feil og selges i malebutikker. Felgene og navene holder fortsatt stand.


Skal finne link til en som har pusset opp ett par slike felger nylig, så får du se :). Så jeg lurer på, kva funker best (kjemisk) for å fjerne klarlakken på felgene nå? Aluminiumsfelger. Første gangen jeg gjør en så grundig jobb, vedrørende fornying av felger.


Duxola på felg

Som man ser av bildene, er de ikke spesielt pene. Men betalte kun kr. Felger som er malt på nytt må herdes riktig, da underherdet maling vil ha samme eff ekt. Jotun White Spirit (liter). TREBITT TERRASSEBEISFJERNER 5. MALINGSFJERNER 5ML DUXOLA R.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.