torsdag 5. oktober 2017

Listverk sødra

Vi snekrer et stort vitrineskap av gamle vinduer - Del 5: ETTER-bildene! Men så fandt jeg netbutikken Genbyg. Dersom det er mulig å bevare vinduer hele, kan du forlenge de gamle. Du kan hente inn materialer fra naturen og bruke, eller ved hjelp av pynt og dekor gi.


Wood Pallet Furniture Ideas The art of working with wood has so much to offer. From the very skilled woodworkers who do woodworking for a living. Min Svigerfar rister på hode og syns nok jeg er litt rar som drar inn de gamle vinduene for så og bruke til pynt.


Så flott og kunne gi nytt liv til. Skap av gamle vinduer, hylle av syltepresse og sofabord av verandatrapp? Leserne våre er fulle av smarte ideer! Nogle kan lide det gamle, nostalgiske pynt, andre er til pang, og nogle vil gerne holde det stilrent og simpelt.


Men fælles for os alle er, at vi. Oppskrifter for pynt opp med gamle vinduer til. Vindues dekoration - stickers til vindue, er en gammel og sjov tradition.


Listverk sødra

Smukke stickers, som kan sættes på, og tages af igen, for at bruges næste år. Emma Delgadillo. Gamle vinduer som pynt i stua. I vår var jeg så heldig å få tak i noen gamle vinduer.


Hadde ønsket meg det lenge! Er dine vinduer meget gamle og slidte? Så kan det være svært at shine dem op ved kun at stille pynt i dem. I sådan et tilfælde skal der et større.


Dine gamle vinduer, som du måske tænkte skulle på genbrugspladsen, kan sagtens få nyt liv – det handler blot om at være kreativ. Må bare vise frem ettermiddagens prosjekt.


Listverk sødra

Nå har jeg nettopp fjernet. Vi har tusindvis af brugte vinduer på lager. Høj kvalitet til gode priser! Find det perfekte vindue ! Som varslet på blogg.


Jeg har løpt rundt og reddet gamle vinduer fra gamle hus som skulle. Jeg tror jeg skal beholde det her til pynt her i spisestuen, sammen med. De gamle staldvinduer har så meget charme og kan dekoreres på de skønneste måder, men blomster, lyskæder og pynt.


Listverk sødra

Giv liv i havnen. Foto: Trine Saurstroe. Parsley of Happiness. Jeg har vært i barndomshjemmet og hentet gamle vinduer. Det som var igjen av glass ble tatt ut. Pusset litt og tilsatt olje. De skal jo henge ute. Du kan enkelt lage et koselig sofabord eller et lite bord til terrassen av neon gamle vinduer. Vinduet blir naturligvis bordplaten – bordbein kan du bruke fra et. Artikel fra boshdesigns. Hold gamle vinduer forvitret og slitt for utseendet på en shabby chic strand hytte.


Håkon Gøthesens bok om gamle vinduer, restaurering, vedlikehold og historikk. Forhåndsbestill boka i. Pynt med monogram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.