torsdag 25. april 2019

Legoteppe

Frakt kr 7- Helt nye. Laget av kraftig og stødig. Et magisk teppe! Når barna er ferdige å leke er det bare å dra i snoren også samles alle. Derfor er dette teppet, som min.


Hold leken gøyal og ryddig på denne praktiske lekematten og når leketiden er over kan en bare snurpe sammen matten med lekene på og den blir en praktisk.

Til jul ønsket sønnen seg mere lego. Det er nok legoklosser på avveie som det er, så et sammentrekkbart leketeppe som både gjør. Varen er på lager - Forventet leveringstid er 6-virkedagar. Se lagerstatus i butikk.


DIY legoteppe, sying. Legg i handlekurv. Lei av å plukke opp legoklosser fra hele stuegulvet? For den som har lego overalt - Leketeppe og oppbevaringspose i ett.

Dersom du ønsker … Pris53. Minstemann i husholdningen er glad i storebrors "smålego". Aller best liker han å tømme dem ut av boksen og spre dem.


Med legoteppe går ryddingen som en lek. Barna leker på teppe,og når leken er over. Jeg skal sy legoteppe til plutten.


Det sal være et rundt teppe tror jeg, og det skal være snor og hemper på baksiden slik at jeg bare kan snurpe. Men nå har mamman sydd legoteppe, så da er det problemet løst!


Teppet er sydd i to lag stoff, ett mønstret og ett ensfarget. Begge stoffene er. Innlegg om legoteppe skrevet av TigerTone. Lekematte og oppbevaringspose i ett!


Når leken er ferdig, knyter du sammen matten med alle lekene inni. Pins på to the kids av Katrine Hegsethtrø. Praktisk - ryddig på et blunk. Artikkel fra idamartha.


Etter å ha sydd et legoteppe på bestilling i sommer, lagde jeg tre til mens jeg hadde symaskinen fremme.

Jeg tenkte jeg skulle sy et legoteppe til eldstemann, er det noen her inne som har laget det før og som har noen tips til fremgangsmåte? Mer informasjon. Bloggen er fjernet. Disse er praktiske til både lego og andre småting som.


Så i uka som var har jeg prøvd å lage et sliket teppe til ho. Kjøpte en vinrød. Skumle greier kanskje. Eg har sydd eit legoteppe til gåve.


Sønnen min skal i bursdag til en venninne i morgen, og disse to er gode venner. Tenkte derfor det ville være. Da mine gutter var små, noe som er over år siden, var det virkelig en revolusjon i heimen da jeg fant på å sy et legoteppe til dem. Fant flere sekker med olabukser da jeg ryddet på loftet.


Og tenkte at et legoteppe til alle legoklossene måtte jo være en fin og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.