mandag 13. mai 2019

Max smekker elektrisk fluesmekker

Fluesmekeker som utvikler statisk elektrisitet. Trykk på knappen for å ta knekken på mygg og andre flyvende utøy. Når insektet berører nettingen, vises et lysglimt. Smekkeren utvikler statisk elektrisitet, så når insektet berører nettingen vises.


Ikke på nettlager. Dette produktet er tomt på hovedlager og kan ha begrenset.

Av Sneakydecoy, 7. Elektronikk og mekanikk. Ganske artig racket dette! Leveres i hendig bæreveske med håndtak og glidelås. Max Smekker utvikler statisk elektrisitet. Utvikler statisk elektrisitet.


Bilde av min elektriske fluesmekker jeg kjøpte i syden for 20kr. Jeg bygget om min max smekker med kretsen fra et engangskamera, den.

Swatter fører nemlig elektrisk strøm igjennom insektene du smekker. Ministry Of Gadgets. Jeg kjøpte den på rema som ikke virket. Tja, kunne jo klemme flua med kanten av racketen da.


Fikk en MaxSmekker, og den funket utmerket. Max smekker elektrisk fluesmekker. How To Make A 50Volt Taser From A Bug Zapper.


Victor Multikill, elektrisk musefelle Rommer opptil mus før den må tømmes. Svært så effektiv felle som avliver mus. Tilbud Flue Smekker Rekkert til engros pris. BigBuy bringer deg Flue Smekker Rekkerten, tilgjengelig engros på vår.


Praktisk elektrisk fluesmekker. Bambino Myk Smekke. En elektrisk fluesmekker med nett, for lettere å treffe små insekter som mygg og knott. Kan brukes til både grilling og steking.


Forrige året gikk jeg til innkjøp av en elektrisk fluesmekke, eller griller om du vil. Har sett slike brukt i fjøs. Legg i handlekurv.

Vepsefelle med lokkemat. Insektsfanger - Insect-o -cutor. Kjøp best i test elektrisk billig i nettbutikkene. Men elektrisk fluesmekker funke å. Maxsmekker funker supert ;D.


Handle online hos Campingtilbehør4u. Hent i butikk gjør det enkelt og. Unsubscribe from Atle Hasselberg? Kan utstyr dæ med fluesmekker og arbeidshanska.


Tar med mæ farmor sin “ max smekker ” – elektrisk tennisracket! Lunden sier at det er spesielt produktet MaxSmekker han selger mye av. Også til kjedene. Dette er en elektrisk fluesmekker som tar livet av.


Selv har jeg " max smekker " og har den ved siden av meg når jeg er ute. Solid fluesmekker. Pris: 13NOK.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.