mandag 20. februar 2017

Bodum termokopp kitch'n

Legoteppe eller leketeppe om du vil. Disse er praktiske til både lego og andre småting som. Så i uka som var har jeg prøvd å lage et sliket teppe til ho. Kjøpte en vinrød.


Skumle greier kanskje. Eg har sydd eit legoteppe til gåve. Plutselig ble vi også rammet av Lego- feber. Ja, altså vi har hatt Lego hele tiden, men for et par dager siden slo interessen ut i full.


Sønnen min skal i bursdag til en venninne i morgen, og disse to er gode venner. Tenkte derfor det ville være. Da mine gutter var små, noe som er over år siden, var det virkelig en revolusjon i heimen da jeg fant på å sy et legoteppe til dem.


Bodum termokopp kitch'n

Fant flere sekker med olabukser da jeg ryddet på loftet. Og tenkte at et legoteppe til alle legoklossene måtte jo være en fin og. Enkelt å finne fram, brette ut, bygge og sortere Lego. Dersom du ønsker … Pris53.


Minstemann i husholdningen er glad i storebrors "smålego". Aller best liker han å tømme dem ut av boksen og spre dem. Med legoteppe går ryddingen som en lek. Barna leker på teppe,og når leken er over.


Det sal være et rundt teppe tror jeg, og det skal være snor og hemper på baksiden slik at jeg bare kan snurpe. Men nå har mamman sydd legoteppe, så da er det problemet løst! Teppet er sydd i to lag stoff, ett mønstret og ett ensfarget. Begge stoffene er.


Bodum termokopp kitch'n

Innlegg om legoteppe skrevet av TigerTone. Lekematte og oppbevaringspose i ett! Når leken er ferdig, knyter du sammen matten med alle lekene inni. Praktisk - ryddig på et blunk.


Pins på to the kids av Katrine Hegsethtrø. Artikkel fra idamartha. Etter å ha sydd et legoteppe på bestilling i sommer, lagde jeg tre til mens jeg hadde symaskinen fremme. Mer informasjon.


Bloggen er fjernet. Nå har jeg vel ikke. Mamma har tepper på hele stua si, så det betyr plukke lego ut av hårene på teppet. Bestemte meg i høstferien for at.


Send meg en melding, viss du ser noe du liker. DA har jeg ENDELIG hatt tid til å sette meg ved maskinen igjen, etter en hektisk innspurt før jul på jobben!


Her er det ganske enkle legoteppet jeg har laget. Har sydd ett legoteppe til sønnen til en kollega. Av spiderman-stoff, det måtte være litt tøft. Jeg tar sjansen på å. For noen år siden.


Bodum termokopp kitch'n

Og legoteppet så fint ut, har lyst på en bebiss å sy det til jeg, eller at noen jeg kjenner får en da mener jeg ;o. Ta en titt i vårt sortiment og få litt orden på barnerommet.


Vi har praktiske oppbevaringsløsninger: esker, bokser, kurver, barnekofferter og mye mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.